Thursday, March 28, 2013

hidupla dengan sebenar-benar hidup
hidup bukan untuk menjadi bebanan
bukan juga untuk memenuhkan ruang
hiduplah dengan atas nama tuhan
yang mencipta juga menjadikan

#ampunkan aku wahai tuhan
menzalimi diriku sudah menjadi 1 kesalahan
apatah lagi menderhakaimu

#jalan kembali kepadamu telah ku temui
namun kaki bagai terjerat dalam kuatnya gari
ku pulang kepadamu ,
namun aku kembali membelakangi
tertanya aku kepada diri
sampai bila seperti ini
terkaku aku dalam terkedu
terdiam aku tanpa bicara
terduduk tanpa sepatah kata
atau
adakah sehingga malaikat mencabut nyawa ?

No comments:

Thursday, March 28, 2013

hidupla dengan sebenar-benar hidup
hidup bukan untuk menjadi bebanan
bukan juga untuk memenuhkan ruang
hiduplah dengan atas nama tuhan
yang mencipta juga menjadikan

#ampunkan aku wahai tuhan
menzalimi diriku sudah menjadi 1 kesalahan
apatah lagi menderhakaimu

#jalan kembali kepadamu telah ku temui
namun kaki bagai terjerat dalam kuatnya gari
ku pulang kepadamu ,
namun aku kembali membelakangi
tertanya aku kepada diri
sampai bila seperti ini
terkaku aku dalam terkedu
terdiam aku tanpa bicara
terduduk tanpa sepatah kata
atau
adakah sehingga malaikat mencabut nyawa ?

No comments: