Thursday, July 19, 2012

Pudarnya harapan

Kau dan aku tidak sama
Kita berbeza,kita tidak sehaluan
Aku tahu aku tidak sebaik dirimu
Jauhku dariNYA terlalu
Sedangkan dirimu tidak
Lupaku terhadapNYA selalu
Ingatmu kepadaNYA sentiasa
Kerana ku tahu silapku banyak darimu
Kerana ku tahu ku tak sebaik dirimu
Kerana tingginya pekertimu
Kerana ku sedar diriku siapa
Maka,ku lepaskanmu
Untuk mencuba memperbaiki diriku
Dekatkan diri pada yang semakin jauh
Tinggalkan apa yang ku cintai
Namun belum tentu DIA sukai
Ku sedar ku harus
Membetulkan niat yang kian tersasar
Mencari arah yang kian pudar
Mencari kata penguat jiwa
Agar aku tidak terus terlena
Kulupakan masa laluku
Agar masa kiniku
Tidak kembali
Pada yang dulu

No comments:

Thursday, July 19, 2012

Pudarnya harapan

Kau dan aku tidak sama
Kita berbeza,kita tidak sehaluan
Aku tahu aku tidak sebaik dirimu
Jauhku dariNYA terlalu
Sedangkan dirimu tidak
Lupaku terhadapNYA selalu
Ingatmu kepadaNYA sentiasa
Kerana ku tahu silapku banyak darimu
Kerana ku tahu ku tak sebaik dirimu
Kerana tingginya pekertimu
Kerana ku sedar diriku siapa
Maka,ku lepaskanmu
Untuk mencuba memperbaiki diriku
Dekatkan diri pada yang semakin jauh
Tinggalkan apa yang ku cintai
Namun belum tentu DIA sukai
Ku sedar ku harus
Membetulkan niat yang kian tersasar
Mencari arah yang kian pudar
Mencari kata penguat jiwa
Agar aku tidak terus terlena
Kulupakan masa laluku
Agar masa kiniku
Tidak kembali
Pada yang dulu

No comments: